lies

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av lies - 26 maj 2010 22:22

haha hade ju spanska nationella idag då, hörförståelse, snabbt gick det i alla fall och jag gillar verkligen att dom säger långa meningar utan att andas typ haha xD 

Sitter dessutom och laddar upp bilder på fejjan vilket verkar ta typ en kvart, fett jobbigt alltså ;)


aja ska nog gå och lägga mig snart hehe, blev ingen date med fyrreboy idag, får ta den i morrn istället, längtar som faan! Har ätit marängtårta idag oxå, asgod! men det var ju jag som gjorde den så självklart vart den god hehe me liiike ;D 

Av lies - 26 maj 2010 13:56

Sitter på skolan nu med Pick, vi väntar på att hålet ska ta slut så vi får gå på spanskan, can´t wait!

Nationella idag dessutom U N D E R B A R T alltså!

elleeeer?...


Sen blire hem och fira mama, daimtååårta, fettnirre azååå ;) Och efter det blire friskis och träna bort skiten! hähä

Kanske blir en underbar kväll tillsammans med fyrreboy med, han är min man, forevvaaah, han gör all the right moves vettu!


Och jag gillar hur ambitiös pick har nu alltså, bara sätter sig och gör rhino så där! Kaaaanske ska göra Solid eller nååått, så jag inte känner mig allt för dålig hehe ;) eller?... JAG ÄR BÄÄÄÄST! ;)






Ovido - Quiz & Flashcards