lies

Alla inlägg den 5 september 2010

Av lies - 5 september 2010 20:56

hatar att vara förkyld, fy fan va less jag blir alltså! 

Sen är jag fett sugen på ostkrokar som stått framme typ ett dygn, det vore hur gott som helst! trots att det inte är så skönt att svälja just nu, men smaken, mmhmm! Jag kanske har feber också, har inte kollat, kanske skippar skolan i morrn, får se hur jag mår i morrn liksom, mår jag som nu så nej tack! 

Annars då? 

Jag har inte läst candide idag, dåligt av mig, ja! 

men den är så galet tråkig och jag fattar inte det jag läser, inte okej! 


nää nu tror jag jag ska typ ta en dusch och sen bädda ner mig med lite one tree hill, det är livet det! :) 

Av lies - 5 september 2010 13:35

Åh vad less jag är nu, har blivit så jävla förkyld, alltså fy fan! Har massa ont i halsen, kan typ inte svälja och näsan rinner och det är bara bajs! jag som hade tänkt åka på friskis ikväll, men nää inte då! jag måste vara hemma och kurera mig, h e l v e t e . 

Sen skulle jag boka körtider, typ alla där jag kan är bokade! fanfanfan, ingen bra dag idag alltså! 

Måste läsa jävlahelvetescandidebokjävelnockså! 


Vi var ju hos patrik igår i alla fall såg två filmer, date night och valentine´s day, den första var typ bra, den andra bara konstig haha ;D ingen vansinnigt rolig film det där inte som det stod att det skulle vara! like oh my god! 

Jag och koffer cyklade från patrik typ halv 4 sen åkte han härifrån typ 10 över 5 eller nått hehe, som sommarkvällarna (y)


Ovido - Quiz & Flashcards