lies

Alla inlägg den 6 september 2010

Av lies - 6 september 2010 20:42

Nu ska jag göra ett nyss försök till att läsa ut Candide, yay, very funneeeey indeed! 


   

Av lies - 6 september 2010 18:23

Har läst en sida av candide idag, braaa jenny! prov på onsdag, hurra. verkligen superkul. jag är så där jätteförberedd och allt! och nu är det väl tänkt att jag ska sätta mig och plugga nu och BLI förberedd, men nää jag sätter mig här istället och tycker synd om mig själv för att jag inte kommer klara provet. nää men jag undrar varför! 


Skulle ju egentligen fara på yoga idag också och visa mina hüpervigasuperkunskaper, men då har jag ju den där jävla förkylningen som sätter stopp för att jag ska få leva ett normalt liv. gillar. eller?


jag är en stjärna. jag vet.


John Steinbeck once wrote “It seems to me that if you or I must choose between two courses of thought or action, we should remember our dying and try so to live for our death brings no pleasure on the world."

Ovido - Quiz & Flashcards