lies

Alla inlägg den 24 september 2010

Av lies - 24 september 2010 21:41

NU, stunden ni alla har väntat på, releasen av cribs en estocolmo! 

Jag vet att ni kommer gilla den heheh ;) 


Jag är filmarN´ 


Koffer är klipparN´


och 


Rickardoo är polarN´


Forden får tyvärr inte vara med på film, och den har även tagit sina sista andetag efter en traumatiskt möte med diket... och det är med djup sorg vi ber er att ta en tyst minut för dess skull...


Men här är i alla fall videon! :D 


Enjoy!


Av lies - 24 september 2010 15:04

Bokade min studentmössa på lunchen idag, hur bra? 

Totally awesome, helt sjukt att det är vår tur nu egentligen. 

Känns som att det var nyss man såg på interntvn att det var 91:ornas tur att prova sina, och man tänkte bara ett år kvar! Men nu äre dags! eller nu och nu, typ si så där 8 månader men ändå, det kommer gå fort juue! (y)


Och nu ska teknikarn, det vill säga jag, koppla in min nya box från telia, eftersom den nuvarande boxen har varit lite av och på sen vi fick den in princip, och nu dom senaste två-tre månaderna har den lagt av totalt! Inte okej säger jag bara!

Men nu när jag kopplat in den kanske det funkar som det ska för första gången ;)

Vi får se hur det går (y)  

Av lies - 24 september 2010 09:29

Sitter på bussen påväg till skolan nu, jag och pick tog en senare buss. Tror inte björn blir arg på oss om vi är några minuter sen (a) vi hade ju tur med vädret i alla fal, slapp köra moppe i regnet, sen fick vi gå in i bussen på en gång, snäll busschaffis azåå ;) Det blev bara fem avsnitt av oth igår för vi var typ aströtta, helt galet! Nästa gång får vi se till att det blir fler :) Just! glömde ju säga att vi provade studentmössorna igår, så värsta najs! :D inte länge kvar nu! vi ska nog dit idag igen och prova så vi är helt säker innan vi bokar :)

Ovido - Quiz & Flashcards