lies

Alla inlägg den 23 december 2010

Av lies - 23 december 2010 23:47

Hahaha måste ju säga att pick trodde på mig när jag sa att jag sprang hem igår

DET ÄR ROLIGT 

tvättäkta humor alltså 

hahahhaa

fast jag var ganska bra på att låta trovärdig ändååå 

som om jag skulle SPRINGA hem EFTER olles liksom 

var typ -247 grader ute

men vi säg så! 

hahah 

Av lies - 23 december 2010 22:29

Det är ungefär en och en halv timme kvar till jul och jag vill bara veta: 

VAR ÄR JULFEELINGEN?!?! 

helt sjukt 

det har aldrig varit såhär förut, att julkänslan inte har kommit liksom 

det har helt enkelt gått för fort i år!

sakta ner nu tyck ja! 


hahah började tänka på det där "roliga" skämtet nu,

ni vet ;););) 

"mamma sakta neeer" också drar man i ansiktet 

hahhaha

och jag insåg nu att det där kan tolkas hur som helst 

men det är okej! 

tolka det hur ni vill :U 

Av lies - 23 december 2010 11:32

HAHAHAHA alltså gårdagen, behöver den ens diskuteras? hahaha 

GOSH!!! 

hahaha 

men jaa kul vare i alla fall

var på olles med fölke! ;D 

bra start på lovet skulle jag säga ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards