lies

Alla inlägg den 28 december 2010

Av lies - 28 december 2010 23:00

Är hemma från hockeyn nu, vet inte ens hur matchen slutade, men jag kan tänka mig att dom förlorade hahah ;D

fick skjuts av Pauline hem också, mycket snällt av henne :)

Och nu när jag kom hem och gick ner till mitt rum hör jag ett sjukt irriterande ljud, då äre frysfan som står och piper! 

tydligen så är det bara -1 grad i den, braaaaa!


Sen i morrn blire att dra sig mot bjästa och backen för att göra säsongens premiär åk! och antagligen årets sista också ;D höhö

naaaaaajs säger hag bara! ;D

Av lies - 28 december 2010 14:54

har nyss duschat och lagt en lermask.

Lermasken stramar åt ganska hårt just nu kan jag ju säga hahha 

men jag ska ta bort den om si så där 3-4 minuter

så de e luuunch ;) 



update: Jag kom nyss på att jag ska jobba idag, vilket innebär att jag måste bussen om en timme. Det känns fettjobbigt haha ;)

Sen lär det inte vara nå mycket folk heller, så det sug ju! haha 

men så äre! ;)




Av lies - 28 december 2010 01:23

Alltså herregud! 

jag förstår inte 

varför sover inte jag nu

jag har ingen anledning att vara vaken egentligen hahahha 

ligger och kollar på ballar av stål

alltså hahha 

helt stööört 

hhahah 

funneeey 



   jag och anna i typ åttan? 

Ovido - Quiz & Flashcards